استودیوی رمدی انترتینمنت (Remedy Entertainment) تایید کرد که پس از دو سال از معرفی بازسازی Max Payne 1 و 2، بالاخره وارد مرحله توسعه (Full Production) شده است.
در آخرین گزارش مالی، استودیوی مذکور یک بهروزرسانی از پروژههایی که اکنون در دست توسعه قرار دارند، ارائه داد و با بازسازی بسیار موردانتظاری شروع میشود که دو نسخه از مجموعه را ترکیب میکند. طبق بهروزرسانی، این بازسازی در سهماهه دوم سال 2024 میلادی (آوریل-مه-ژوئن) وارد فاز کامل توسعه شده و هدف کنونی این است تا بازی از ابتدا تا انتها در یک وضعیت عملی اولیه قرار داشته باشد؛ به عبارتی دیگر از ابتدا تا انتها قابلتجربه باشد.
علاوه بر ارائه یک بهروزرسانی از ریمیک Max Payne 1 و 2، استودیوی رمدی اطلاعات بیشتری را از روند ساخت Control 2 و پروژه Condor که یک بازی مولتیپلیر در جهان Control است، فاش کرد. نسخه دوم مجموعه مذکور نیز در سه ماهه دوم سال وارد مرحله آمادگی توسعه شده؛ آخرین مرحلهای که پیش از توسعه باید طی شود. همچنین، یک بیلد قابلبازی که شامل ویژگیهای مهم میشود، ساخته شده است. در رابطه با انتشار بازی، رمدی در حال صحبت با همکاران احتمالی است؛ اما هنوز باید تصمیم بگیرد که خودش این عنوان را بههمراه Condor منتشر کند یا ناشری را برای آن پیدا کند. پروژه Condor هم در مارس 2024 وارد مرحله توسعه شده و در حال حاضر سازندگان در کنار پلیتستهایی که بهصورت داخلی و بهصورت محدودتر خارجی که جریان دارند، روی ساخت مپها و نوعهای Missionها متمرکز است.
علاوه بر این، رمدی بهروزرسانی کوچکی از آخرین اثر خود، یعنی Alan Wake 2 ارائه داد. این بازی هنوز هزینههای ساخت خود را جبران نکرده و هماکنون گسترشدهنده The Lake House در دست ساخت است و تاریخ انتشارش مشخص نیست.
فعلاً چیز زیادی راجع به بازسازی Max Payne 1 و ۲ نمیدانیم. زمانی که آن معرفی شد، استودیو تایید کرد که با موتور داخلی Northlight توسعه مییابد و مانند ساخت یک بازی همیشگی AAA رمدی خواهد بود. تاریخ عرضهای اعلام نشده است، اما انتظار میرود طی ماههای آتی اطلاعات بیشتری منتشر شود.
نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ نظرات خود را با کریتیکلنز بهاشتراک بگذارید.