بازی Assassin’s Creed Shadows شامل سیستم نورپردازی پویا و Grappling Hook‌ مبنی بر فیزیک می‌شود

بازی Assassin’s Creed Shadows شامل سیستم نورپردازی پویا و Grappling Hook‌ مبنی بر فیزیک می‌شود

درحالی که بازی Assassin’s Creed Shadows یک عنوام جهان‌باز اکشن نقش‌آفرینی مانند نسخه‌های Odyssey و Valhalla است، اما با پروتاگونیست تازه خود، یعنی Naoe، بیش‌تر روی مخفی‌کاری و پارکور تمرکز دارد. در مصاحبه‌ای با رسانه IGN، آقای چارلز بنوت (Charles Benoit)، کارگردان این بازی می‌گوید که تیم توسعه‌دهنده می‌خواسته تا «هسته» Assassin’s Creed را حفظ کند؛ به‌خصوص «هیدن بلید، قتل‌ها و توانایی پنهان‌شدن.»

احساس می‌کنم چیزی که بیش‌تر در Assassin’s Crees به‌چشم می‌آید، واقعاً هیدن بلید، قتل‌ها و توانایی پنهان‌شدن است. پس آن هسته‌ای است که ما می‌خواهیم حفظ کنیم. چیزی که نیاز داشتیم تا در این رویکرد انجام دهیم این بود که مقداری آن را مدرن‌تر بسازیم‌.

در نتیجه، توسعه‌دهندگان یک سیستم نورپردازی کاملاً پویا را به‌کار گرفتند. سایه‌ها ایده‌آل هستند؛ چراکه Naoe را پنهان می‌کنند، پس امکان دارد که لامپ‌ها و دیگر منابع نور را به‌منظور ایجاد تاریکی، نابود کرد. این موضوع می‌تواند شامل نابودکردن لامپ‌هایی که درحال حمل‌شدن هستند نیز شود. کسانی که می‌خواهند رویکردی با کشتار کم‌تر را به‌کار گیرند، توجه داشته باشند که می‌توانند گزینه حرکات غیرکشنده را باز کنند.

از دیگر المان‌های قابل‌توجه، سیستم پارکور است. جاناتان دومونت (Jonathan Dumont)، کارگردان خلاق بازی گفت:

پارکور همیشه نمادین و هسته اصلی تجربه مخفی‌کاری بوده است، زیرا این دو دست‌به‌دست هم می‌دهند.

شخصیت Naoe یک Grappling Hook نیز دارد، اما این وسیله خطراتی را شامل می‌شود. او ادامه داد:

این وسیله کاملاً بر مبنای فیزیک است، پس برخی اوقات به‌کارگیری آن کمی بعید به‌نظر می‌رسد. استفاده از این وسیله خطری دارد، اما می‌توانید قتل‌ها را با آن انجام دهید.

بیش‌تر بخوانید: فصل‌ها در بازی Assassin’s Creed Shadows متغیر هستند

بازی Assassin’ Creed Shadows در تاریخ 25 آبان (15 نوامبر) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس سریز ایکس و اس، پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و به پلیرها اجازه می‌دهد تا میان شخصیت‌های Naoe و Yasuke به‌صورت لحظه‌ای جابه‌جا شوند. لازم به ذکر است که Yasuke، پلی‌استایل هک‌اند‌اسلشی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، گفته می‌شود که بازی مورد بحث از نظر مقیاس مانند Assassin’s Creed Origins خواهد بود، اما سازندگان بیش‌تر «نسبت مقیاس زندگی واقعی» را برای محیط انتخاب کردند.


نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ نظرات خود را با کریتیک‌لنز به‌اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

به این نوشته امتیاز بدهید
--
نمره داده نشده
--
متاکریتیک
بازی Assassin's Creed Shadows عنوانی در سبک اکشن و ماجراجویی است که چهاردهمین نسخه بزرگ از این مجموعه به‌شمار می‌رود. این بازی توسط استودیوی Ubisoft Quebec توسعه و توسط شرکت Ubisoft منتشر می‌شود.
تاریخ انتشار: در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۴۰۳
پلتفرم: PC , PS5 , Xbox Series S , Xbox Series X
توسعه دهنده: Ubisoft Quebec
ناشر: Ubisoft