به گزارش کریتیکلنز، کارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth، نائوکی هامگوچی، به CG World Japan گفت که شرکت قصد دارد مزایا و معایب استفاده از Unreal Engine 4 را در مقابل انتقال به موتور جدیدتر Epic بررسی کند.
طبق گفته کاربر X به نام Genki، هامگوچی معتقد است که بازیکنان بیشتر از همه میخواهند که Square Enix بازی نهایی را در بهترین حالت ممکن و در اسرع وقت ارائه دهد. با این دیدگاه، شرکت بررسی خواهد کرد که آیا تغییر به Unreal Engine 5 میتواند توسعه را تسریع کند یا خیر.
بازی Final Fantasy 7 Remake در آوریل 2020 برای PS4 منتشر شد. نسخه ارتقاء یافته این بازی با نام Final Fantasy 7 Remake Intergrade که شامل یک بسته الحاقی به نام Episode Intermission بود، در ژوئن 2021 برای PS5 عرضه شد. و بازی Final Fantasy 7 Rebirth در فوریه 2024 منتشر شد. هامگوچی گفت که توسعه Rebirth چهار سال به طول انجامید و به صورت موازی با Final Fantasy 7 Intergrade انجام شد.
تهیهکننده سری بازیهای Final Fantasy 7 Remake، یوشینوری کیتاسه، قبلاً گفته بود که امیدوار است بخش نهایی سهگانه را در زمان مشابه با بازی دوم تکمیل کند. و بازی اصلی Final Fantasy 7 در سال 2027 سیامین سالگرد خود را جشن خواهد گرفت که احتمال ریمیک آن وجود دارد. همچنین رئیس Square Enix، تاکاشی کیریو، در آوریل گفت که فروش Final Fantasy 7 Rebirth، Final Fantasy 16 و Foamstars کمتر از حد انتظار بوده است.
نظر شما چیست؟ آیا منتظر بازی Fantasy 7 Remake Part 3 هستید یا خیر؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.