استرس‌زا ترین دوران استودیو Insomniac زمانی بود که با سونی همکاری نمی‌کرد

استرس‌زا ترین دوران استودیو Insomniac زمانی بود که با سونی همکاری نمی‌کرد

به گزارش کریتیک‌لنز، تد پرایس، مدیرعامل استودیو Insomniac، فاش کرد که پرتنش‌ترین دوران این استودیو زمانی بود که با Sony همکاری نداشت. در مصاحبه‌ای با Kinda Funny Games، او به اوایل دهه ۲۰۱۰ اشاره کرد، زمانی که استودیو Insomniac با شرکت‌های دیگری مانند EA برای بازی Fuse و Microsoft برای Sunset Overdrive همکاری می‌کرد.

پرایس در پاسخ به این سؤال که پراسترس‌ترین دوره‌ی کاری او به‌عنوان مدیرعامل استودیو Insomniac چه زمانی بوده، گفت:
«فکر می‌کنم پرتنش‌ترین دوران ما زمانی بود که از همکاری با سونی فاصله گرفتیم و سعی کردیم با شرکای جدیدی کار کنیم که رویکردهای کاملاً متفاوتی داشتند.»

او توضیح داد که استودیو به‌شدت با سونی سازگار شده بود، از نظر روش کار و فلسفه‌ی توسعه، و همکاری با ناشران دیگر مانند یک شوک برای آن‌ها بود:
«ما آن‌قدر با سونی همسو شده بودیم که این تغییر برایمان کمی شوک‌آور بود و نیاز به سازگاری داشت. کار کردن با ناشران دیگر می‌تواند حواس شما را پرت کند، مخصوصاً زمانی که در تلاشید تا بازی‌ها را به مرحله‌ی انتشار برسانید.»

پرایس ادامه داد:
«فکر می‌کنم هر رابطه‌ی توسعه‌دهنده و ناشر به زمان نیاز دارد تا به بلوغ برسد و به جایی برسد که هر دو طرف احساس راحتی کنند. در دورانی که ما ارتباط نزدیکی با سونی نداشتیم، زمان کافی برای سازگاری با ناشران دیگر در نظر نگرفتیم. اما درعین‌حال، از همان ابتدا می‌دانستیم که Sony بهترین و سازگارترین شریک برای ما بوده و همچنان هم هست.»

به این نوشته امتیاز بدهید