بهتازگی رسانه Inverse مصاحبه جذابی را با هیرونوبو ساکاگوچی (Hironobu Sakaguchi)، پدر Final Fantasy و رهبر استودیوی Mistwalker انتشار داده است.
در این مصاحبه، موضوعات قابلتوجهی بهمیان آمده و بحث میشوند و شامل بازسازیهای سری، بخشهای اساسی Final Fantasy و آینده احتمالی Mistwalker است؛ اما بیشترین چیزی که توجه را به خود جلب میکند، احتمالاً نظر خالق مجموعه درمورد بازی Final Fantasy VI باشد.
عقیده بسیار مهمی که آقای ساکاگوچی به آن باور دارد، این است که Final Fantasy VI نزدیکترین اثر به «کاملترین» بازی Final Fantasy است. او این عنوان را بهتر از دیگر نسخهها میداند و از گرافیک پیکسلآرتی آن بهعنوان یک دلیل مهم یاد میکند.
زمانی که ساخت Final Fantasy I را تمام و به بازار عرضه کردیم، حس موفقیت و دستاورد بزرگی را برایم بهارمغان آورد. صرفاً بهخاطر اینکه نخستین بازیای بود که نمیدانستیم چهکار میکردیم و بازار چگونه به آن واکنش نشان میداد.
اینکه فکر میکنم کدام FF کاملترین است، باور دارم Final Fantasy VI نزدیک به آن قرار دارد و از بقیه Final Fantasyها بهتر است؛ خصوصاً اینکه آخرین Final Fantasyای بود که از پیکسلآرت در تمامی نمایه بصری خود استفاده کرد.
ساکاگوچی همچنین راجع به بخشهای مهم و هستهای یک بازی Final Fantasy اظهار نظر کرد: داستان و دنیا. جهان بازی نیازمند وجود یک المان تماتیک متصل به رویدادهای کنونی است. همچنین، جهان بازی باید شامل یک ستون یا پیامی باشد که دیدگاه متفاوتی یا یک یادآوری تاملبرانگیز را ارئه دهد.
جالب است بدانید مجموعه Final Fantasy Pixel Remaster توانسته تا به بیش از سه میلیون نسخه فروش در سرتاسر جهان دست پیدا کند.
طرفداران میتوانند از قابلیت پرخواستار فونت تازه، توانایی جابهجاشدن میان موسیقی پسزمینه اورجینال و ریمستر و چند راه دیگر برای تغییر و تنظیم تجربه خود استفاده کنند. خصوصاً، Encounterهای تصادفی را میتوان خاموش کرد، تجربه و Gil کسبشده را میتوان افزایش و ABP را نیز میتوان تغییر داد. بازی Final Fantasy II هم گزینههای اختصاصی برای افزایش دسترسیپذیری تجربه را ارائه میدهد.
علاوه بر این، بازی Final Fantasy XVI در تاریخ 27 شهریور به رایانههای شخصی خواهد آمد.
نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ چه فکری راجع به بازی Final Fantasy VI میکنید؟ نظرات خود را با کریتیکلنز بهاشتراک بگذارید.