تماشا کنید: بازی Black Myth: Wukong با Path Tracing و DLSS 3.5 بر روی PC منتشر می‌شود

به گزارش کریتیک‌لنز و به نقل گیمینگ‌بولت ، بازی Black Myth: Wukong از زمانی که توسط توسعه‌دهنده Game Science در سال ۲۰۲۰ برای اولین بار معرفی شد، به عنوان یک اثر بصری مناسب ظاهر شده بود و در هر نمایش جدید همچنان تلاش می‌کند تا با طراحی‌های فنی خود مرزها را به چالش بکشد. بنابراین، انتظار می‌رود زمانی که در چند ماه آینده ریلیز شود، نسخه PC آن به شما امکان دسترسی گرافیکی فراوان بدهد.

زمانی که این بازی اکشن RPG سبک Soulslike در ماه مرداد منتشر می‌شود، نسخه PC آن از  DLSS ۳.۵ و Path Tracing  پشتیبانی خواهد کرد، که توسط Nvidia اعلام شده است. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط این شرکت، از اثرات محیطی مانند بازتاب آب،  reflections global illumination lighting با استفاده از ray traced shadows، و موارد دیگر، این ویژگی‌ها باعث بهبود بصری بازی Black Myth: Wukong در چندین جنبه می‌شود.

شرکت Nvidia می‌گوید فعال کردن Ray Tracing کامل در بازی Black Myth: Wukong باعث رسیدن اثرات محیطی و جزئیات به سطح بالاتری می‌شود.بازتاب‌ها در آب، تمام جزئیات اطراف را بازتاب می‌دهند. شکاف‌های آب اضافی واقع‌گرایی بیشتری افزوده می‌شود، با دقت انعکاس و شکاف نور را بازتاب می‌دهد. ray-traced Global Illumination اطمینان می‌دهد که نور در داخل و بیرون فضاها به طور دقیق پیکسل به پیکسل است، مناطقی که نور مخفی است یا به آن دسترسی ندارد را تیره می‌کند و با بازتاب نور، دنیا را واقع‌گرایانه روشن می‌کند.

به همراه سیستم نورپردازی، تغییرات سخت و نرم کامل در سایه‌ها کاملاًray traced  شده و در همه‌جا بر روی زمین می‌افتد، سایه‌های کوچک از برگ‌ها و سنگ‌ها و همچنین از ساختمان‌های زیبای هندسی، شخصیت اصلی وباس‌های غول‌پیکری که باید شکست دهید، را بازتاب می‌دهد.تریلر زیر برای یک نگاه به آنچه که بازی با فعال کردن Path Tracing و DLSS ۳.۵ به نظر می‌رسد، ببینید.

بازی Black Myth: Wukong در تاریخ 30 مرداد برای PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه می‌شود.

به این نوشته امتیاز بدهید