انیماتور سابق استودیوی Rockstar Games که سابقه کار روی عناوینی مانند GTA 5 و Red Dead Redemption 2 را دارد، میگوید بازی GTA 6 «احتمالاً» از ابتدا تا انتها قابل بازی است و استودیو روی حل باگها و گلیچهایی که امکان دارد رخ بدهند، تمرکز دارد.
این خبر از سوی توسعهدهنده سابق راکستار، یعنی مایک یورک (Mike York) میآید که در یک مصاحبه ویدئویی با Kiwi Talkz که دیگر در دسترس نیست، راجع به وضعیت بازی تازه استودیو که قرار است در پاییز امسال عرضه شود، صحبت کرد. با سابقه تأخیرهای زیاد راکستار، حرفوحدیثهای بسیاری وجود داشته که آیا GTA 6 به سال بعد میلادی موکول خواهد شد یا خیر، اما یورک فکر میکند که سازندگان به خط پایان نزدیک هستند.
او بیان کرد:
البته که احتمالاً آنها همچنان در حال ساخت چند چیز یا اضافهکردن چند چیز هستند، اما فکر میکنم که این بازی همکنون قابل تجربه است و چند نفر از ابتدا تا انتها در حال آزمایش آن هستند. احتمالاً باگهای بسیاری وجود دارند و آنها در حال درستکردن همه باگها هستند و در تلاشاند تا باگهای بیشتری را پیدا کنند و در تلاشاند تا جایی که میتوانند باگها را تا قبل عرضه پیدا کنند، زیرا یک بازی GTA شبیه هیچ بازی دیگری نیست.
یورک حتی بیان کرد که در طول کار او روی GTA 5، تیم توسعه «کل روز، هر روز و برای 8 تا 10 ساعت» آن را بازی میکردند. یورک توضیح داد که چگونه ساخت یک بازی بزرگ و شلوغ مانند GTA 6، نسبت به ساخت یک بازی مانند The Witcher 3 فرق میکند، چراکه پلیرها میتوانند طیف وسیعی از کارهایی انجام دهند که توسعهدهندگان در طول ساخت، متوجه آن نمیشوند.
همچنین، او گفت که احتمالاً بازی Grand Theft Auto 6 روی کنسولها با نرخ فریم 60 اجرا نشود، اما قطعاً سازندگان اطمینان حاصل میکنند که فریم بازی به زیر 30 سقوط نکند و ثابت بماند.
نظر شما دررابطهبا این موضوع چیست؟ نظرات خود را با کریتیکلنز به اشتراک بگذارید.