یوبیسافت (Ubisoft) ویدئوهایی تازه از بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر کرده است که سیستم پارکور آن را به نمایش میگذارد.
در بازی AC: Shadows، سیستم جاخالی (Dodge) با پارکور ادغام شده است. طبق گفته توسعهدهندگان، این موضوع باعث ایجاد حرکات پارکور تازه بسیاری میشود. همچنین، این دکمهگذاری، تغییر حالات (ایستادن، نشستن، سینهخیز رفتن) را از پارکور جدا میکند و میتوانید هر حالتی را بدون پایینرفتن ناگهانی و ناخواسته از یک پشتبام انجام دهید. برخی از این حرکات تازه با دکمه Dodge شامل جاخالیهای آکروباتیک روی نردهها، پرش از پنجرهها یا افتادن بیسروصدا از ارتفاع میشود.
در بازی موردبحث، نگهداشتن دکمه پارکور بالا حین حرکت، باعث میشود تا شخصیت Naoe یا Yasuke به بالاترین یا دورترین نقطهای که میتوانند، برسند. چنین چیزی میتواند شامل دویدن بالای یک دیوار برای گرفتن چیزی، پرش از فاصلهای بزرگ میان دو سقف یا پریدن به هوا میشود. شخصیت Naoe بیشتر و بلندتر از Yasuke خواهد پرید. از سوی دیگر، Yasuke بهطورکلی حین حرکت روی پشتبامها، کندتر عمل میکند.
همچنین، این بازی شامل Igan Recovery Roll میشود. شما قادر خواهید بود تا هنگام فرودآمدن از ارتفاع، این ویژگی را صرفاً با فشردن دکمه Dodge یا پارکور پایین انجام دهید. این کار اجازه میدهد تا Naoe یک حرکت انجام دهد که ضربه فرود را کمتر و صدای حاصلشده را از فرودهای سختتر، کمتر میکند.
با نگهداشتن دکمه Dodge یا پارکور پایین حین حرکت، شخصیت شما به پایینترین و امنترین نقطه زیر خود میرود. چنین کاری اجازه میدهد تا از پرش به محیطهای خطرناک، جلوگیری کنید. همچنین، پارکور پایین باعث میشود تا فرودهای کمصدایی داشته باشید و صدای حداقلی را برای رویکردی مخفی کارانه ایجاد میکند.
یوبیسافت بازی Assassin’s Creed Shadows را پس از دو بار تأخیر و حالا در تاریخ ۱۴ فوریه (26 بهمن) عرضه خواهد کرد. این اثر استفاده از اینترنت اجباری را برای تجربه شامل نمیشود، اما از فناوری ضد دستکاری Denuvo بهره میبرد.
در آخر، یوبیسافت از سیستم موردنیاز بازی سخنی نگفت. علاوه بر این، نمیدانیم که شامل افکتهای Ray Tracing میشود یا خیر.
نظر شما دررابطهبا این موضوع چیست؟ نظرات خود را با کریتیکلنز به اشتراک بگذارید.