یوبیسافت (Ubisoft) باری دیگر تاخیر بازی Assassin’s Creed Shadows را اعلام کرده و تاریخ انتشار را از 26 بهمن (14 فوریه 2025)، به 30 اسفند (20 مارس 2025) موکول کرده است. تیم توسعه نیز از طرفداران سپاسگزاری و بر تعهد خود نسبت به ارائه یک تجربه غوطهورانه و پولیششده تاکید کرد.
یوبیسافت در بیانیه خود، از اشتیاق جامعه قدردانی و بر چگونگی تاثیر بازخورد پلیر بر روند ساخت تاکید کرد. از این زمان اضافه، برای اصلاح بازی و بهکارگیری بازخوردهای بیشتر برای بهبود تجربه روز نخست عرضه استفاده حواهد شد.
در ادامه، بیانیه کامل یوبیسافت را میبینید:
ما میخواهیم از طرفداران شگفتانگیز و تیمهای فداکارمان بابت حمایت بیدریغ شما از زمان اعلام بهبود و پولیش بیشتر Assassin’s Creed Shadows در سپتامبر، سپاسگزاری کنیم.
از نوامبر، ما خوشحال بودهایم تا پیشرفت خود را از طریق Gameplay Overviewها به اشتراک بگذاریم و این هیجان واقعاً الهامبخش ما بوده است. هر هفته با خود بازخورد باارزشی از سوی جامعهمان آورده است. درحالیکه هماکنون گامهای قابلتوجهی برداشتهایم، باور داریم چند هفته دیگر برای بهکارگیری آن بازخورد و اطمینانحاصلکردن از یک تجربه روز نخستی جاهطلبانهتر و تعاملیتر نیاز است.
بدین ترتیب، تاریخ عرضه تازه 20 مارس 2025 است. ما نسبت به ارائه تجربهای غوطهورانه و باکیفیت متعهد میمانیم که با گفتوگوی مداوم میان پلیرها و تیمهای توسعهمان تقویت میشود.
ما میدانیم شما مشتاق هستید تا بیشتر درمورد Assassin’s Creed Shadows بشنوید و هیجانزدهایم تا بگوییم که بهروزرسانیهای بیشتری در راه شما هستند!
این دومین تأخیر بزرگ برای این بازی است که پیش از موکولشدن به فوریه ۲۰۲۵، ابتدا برای عرضه در ماه نوامبر ۲۰۲۴ برنامهریزی شده بود.
علیرغم این مشکلات، ارتباط شفاف یوبیسافت، تعهد آنها نسبت به ساخت یک تجربه ماندگار را نشان میدهد.
بازی Assassin’s Creed Shadows که در فئودال ژاپن جریان دارد، پلیرها را به عصر Azuchi-Memoyama در اواخر دوره Sengoku میبرد. این اثر شامل دو شخصیت اصلی، یعنی Naoe و Yasuke میشود که هر کدام سبک بیهمتای گیمپلی خود را دارا هستند و پلیرها میتوانند انتظار جهانی پویا که شامل فصلهای در حال تغییر، محیط واکنشپذیر و آبوهوای غیرقابلپیشبینی را داشته باشند.
المانهای هستهای گیمپلی نیز شامل پارکور متمرکز بر مخفیکاری، مبارزات خام و فرصت ایجاد یک شبکه جاسوسی، استخدام افراد و شخصیسازی یک مخفیگاه میشود. این ویژگیها هدف دارند تا مکانیکها و داستانسرایی غوطهورانه بازی را غنی کنند.
باوجود اینکه تأخیرها میتوانند ناکامکننده باشند، تصمیم یوبیسافت برای دراولویتقراردادن کیفیت، احتمالاً به طرفدارانی که منتظر این نسخه جاهطلبانه هستند، قوت قلب دهد. برای کسانی که هیجان دارند تا از چشمان Naoe و Yasuke دوران فئودال ژاپن را کاوش کنند، صبر شما کمی بیشتر شده است.
بازی Assassin’s Creed Shadows حالا در تاریخ برای پلیاستیشن ۵، ایکسباکس سریز و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
نظر شما دررابطهبا این موضوع چیست؟ نظرات خود را با کریتیکلنز به اشتراک بگذارید.