یک تستر تضمین کیفیت سابق از 343Industries میگوید سیاستهای شرکت مایکروسافت (Microsoft) مقصر مشکلاتی است که از ابتدا گردنگیر Halo Infinite شد.
در پاسخی به یک ویدیوی یوتیوب درباره کمپین DLC ،Halo Infinite و دیگر موارد، QA سابق یعنی بریگز ویلیام کِرِین (Briggs William Crane) نظری طولانی از خود را برای چرایی مشکلات بازی پست کرد. او میگوید مشکلات به چند دلیل بودند، اما یکی از بزرگترینها، «سیاستهای قراردادی» مایکروسافت است.
آقای کرین که اکنون در Epic Games مشغول به کار است، گفت:
سیاستهای قراردادی مایکروسافت بهتنهایی یکی از بزرگترین ایرادهایی است که Halo با آن روبهرو میشود. میتوانید تصور کنید چقدر دشوار است که نهایت تلاشتان را با دانستن اینکه شما را تا 18 ماه دیگر اخراج میکنند انجام دهید و هیچ کاری نمیتوانید بکنید؟ همچنین افراد درست در زمانی که کامل آموزش دیده و در موقعیت خود توانمند میشوند، محل کار را ترک میکنند.
او سپس ادامه داد و بیان کرد رقم «چشمگیری» از نیروی کاری 343Industries را افراد قراردادی تشکیل میدهند که شامل تیم Master Chief Collection نیز در گذشته میشد.
فرار مغزهایی که توسط خود شرکت ایجاد میشود دیوانهکننده است و (بهنظر من) دلیل اینکه عناوین انحصاری مایکروسافت شاهد افتی در کیفیت هستند همین است. آنها یک محیط تجاری ساختهاند و استعدادی را که باید در آنجا پرورش بدهند از در بیرون رانده و سپس توسط دیگر استودیوها جذب میشود.
او اضافه کرد که احساس میشد چنین کاری صورت گرفته تا مایکروسافت خودمختار «این تجمل را داشته باشد تا بتواند کارمندان را بهآسانی اخراج کند.»
لازم به ذکر است که این نظرات یکی از کارمندان سابق است و نشانگر حقیقتداشتن آن نیست. همچنین، استودیوی 343Industries حالا دیگر با نام Halo Studios شناخته میشود و آنها بیان کردند تمامی پروژههای آینده با Unreal Engine 5 ساخته خواهند شد.
علاوه بر این، گفته میشود بازی Halo Infinite 2 پیش از رویآوردن استودیو به Unreal Engine 5، در دست توسعه قرار داشت.
نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ چه فکری راجع به اظهارات آقای کرین میکنید؟ نظرات خود را با کریتیکلنز بهاشتراک بگذارید.