به گزارش کریتیکلنز، در مصاحبهای با اعضای پادکست Iron Lords، Matt Hansen (مدیر هنری) و Ryan Warden درباره بازی Avowed و انتظارات بازیکنان از این بازی صحبت کردند. یکی از نکات شگفتانگیز این مصاحبه، هدفگذاری تیم توسعهدهنده برای ارائه بازی با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه (FPS) بود. این عدد، با توجه به اینکه Avowed یک بازی نقشآفرینی اکشن اولشخص است، بسیاری را شگفتزده کرد. در حالی که برخی از این تصمیم دفاع کرده و معتقدند که برای چنین بازیای ۶۰ فریم در ثانیه ضروری نیست، عدهای دیگر بهطور کامل باور دارند که ۶۰ فریم حداقل استاندارد باید باشد.
در حال حاضر، تیم توسعه صراحتاً اعلام نکردهاند که آیا بازی امکان اجرا با ۶۰ فریم در ثانیه را خواهد داشت یا خیر، اما تأکید کردهاند که Avowed با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه و جلوههای بصری فراوان اجرا خواهد شد تا بازی جذابتر شود.
همانند مطلب دیگری که درباره Avowed نوشتهایم، بازی پایانهای مختلف دارد که بازیکنان میتوانند به آنها دست یابند. افرادی که منتظر تجربه بازی هستند، اکنون میدانند که تعداد پایانهای بازی به بیش از ده پایان رسیده است. با این حال، تعداد دقیق پایانهای ماکرو هنوز تأیید نشده، اما طبق مصاحبه، بیش از ۵۰ حالت مختلف برای بازیکنان وجود خواهد داشت.
در Avowed، بازیکنان در نقش یک فرستاده از امپراتوری Aedyrian ظاهر میشوند و برای تحقیق درباره بیماری “طاعون روح” به Living Lands فرستاده میشوند. هرچند که داستان این بازی در همان دنیای Pillars of Eternity جریان دارد، اما این دو داستان بهطور مستقیم به هم مرتبط نیستند. البته، تجربه Pillars of Eternity میتواند زمینه اضافی برای درک بهتر Avowed فراهم کند.
این مصاحبه همچنین به جزئیات مهم دیگری مانند عدم وجود سیستم کلاسبندی سنتی در بازی پرداخت. در عوض، بازیکنان میتوانند بهطور کامل تواناییهای مختلف را به دلخواه کاوش کرده و آنها را با هم ترکیب کنند تا یک کلاس هیبریدی متناسب با سبک بازی خود ایجاد کنند. این ویژگی به بازیکنان آزادی بسیاری در شکل دادن به سبک بازی خود و تنظیم آن برای سفر در دنیای Avowed میدهد.
مصاحبه کامل بیش از سی دقیقه طول کشیده و به عوامل مهمی مانند تأخیرهای توسعه بازی، دنیاسازی و تلاش برای ایجاد محیطی متراکم و پرجمعیت پرداخته است.
هنوز مشخص نیست که آیا توسعهدهندگان Avowed به نظرات متفاوت پیرامون انتخاب نرخ ۳۰ فریم در ثانیه واکنش نشان خواهند داد یا خیر، اما احتمال دارد که بعداً بیانیهای در این خصوص ارائه دهند یا بازی را به گونهای بهبود دهند که برای کسانی که تجربهای روانتر میخواهند، با نرخ فریم بالاتر اجرا شود.