درحالیکه طرفداران سرسخت FPS بسیاری وجود دارند و خواستار یک Killzone تازه هستند، بهنظر میرسد خود استودیوی Guerrilla همچنان با تصمیم ساخت ماجراجوییهای بیشتر برای Aloy راحت است.
در مصاحبهای با رسانه Washington Post درباره بازی LEGO Horizon Adventures، کارگردان هنری کارکشته و قدیمی Guerrilla، روی پوستما (Roy Postma)، راجع به دیدگاه شروع چالشی تازه پس از عرضه Killzone Shadow Fall در سال 2013 را بهاشتراک کذاشت که آخرین نسخه از مجموعه محسوب میشود.
ما بهعنوان یک تیم کارمان با آن تمام شد. بهعنوان یک استودیو، به تازهسازی پَلِت نیاز داشتیم. فکر میکنم تمهایی که این داستان و شخصیتها حاکی از آن هستند، برای همه سنین و افراد قابلدرک است؛ مانند داشتن خانواده دوستان و یافتن جایگاهتان در جهان.
شکی وجود ندارد که این موضوع برای طرفداران شوتر دارک ناراحتکننده است. اما اگر توسعهدهندگان با چنین کاری خوشحال هستند، شاید همین کافی باشد.
علاوه بر این، نمیتوانید انکار کنید که Guerrilla با آیپی تازه خود موفق بوده؛ حتی با وجود رهاکردن آن اولشخص بزرگی توسط سونی. حتی اگر بهشدت خواستار بازگشت Killzone باشیم، مطمئناً قرضدادن آن به یک استودیوی دیگر پلیاستیشن جزو گزینهها محسوب میشود. از سوی دیگر، بسیاری باور دارند که سونی و پلیاستیشن در سبک شوتر خوب عمل نمیکند و شدیداً نیازمند بازی در چنین ژانری است. باید صبر کرد و دید که آیا این شرکت برنامهای برای آن دارد یا خیر.
لازم به ذکر است که سونی بهتازگی برخی از افراد را با نیازداشتن اکانت پلیاستیشن نسخه PC بازی Horizon Zero Dawn Remastered ناامید کرده است.
حال با وجود اینکه استودیوی مذکور میگوید کارش با فرنچایز Killzone «تمام» شده، جالب خواهد بود تا ببینیم که چه زمانی کارشان با مجموعه Horizon تمام خواهد شد که احتمالاًً در آینده نزدیکی رخ نخواهد داد.
نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ نظرات خود را با کریتیکلنز بهاشتراک بگذارید.