سازندگان از نتیجه نهایی Dragon Age: Dreadwolf بسیار خوشحال هستند

سازندگان از نتیجه نهایی Dragon Age: Dreadwolf بسیار خوشحال هستند

صبر برای بازی Dragon Age: Dreadwolf بسیار طولانی بوده، اما به‌نظر می‌رسد که این صبر بالاخره به‌پایان خواهد رسید و احتمالاً ارزشش را داشته است.

تنها دو ماه پیش، جف گراب (Jeff Grubb) گفت که توسعه‌دهندگان از عرضه بازی در سال 2024 مطمئن بودند. حال به‌تازگی، در قسمت تازه و کوتاه مجموعه ویدیویی Game Mess او، گراب باری دیگر راجع به آن تاکید کرد و اضافه کرد که همه (احتمالاً در استودیوی BioWare) بسیار بابت نتیجه نهایی خشنود هستند.

بازی Dragon Age: Dredwolf، این چیزی است که قبلاً به آن اشاره کرده بودم و امسال عرضه می‌شود. آیا در رویداد Summer Game Fest یا اطراف آن حضور خواهد داشت؟ بله، آن‌ها خودشان در EA گفته‌اند. همچنان یه‌نظر می‌رسد که این بازی در اواخر امسال عرضه می‌شود، پس به‌جز Summer Game Fest، آن‌ها کجا بازی را معرفی خواهند کرد؟ آن‌ها می‌توانند رویداد خود را برپا کنند، اما انتظارات من این است که همین اتفاق رخ خواهد داد؛ خب، اگر آن‌ها رویداد خود را داشته باشند، فکر می‌کنم که بخشی از Summer Game Fwst خواهد بود، پس باید این بازی را در رویداد Summer Game Fest یا در حوالی همان زمان ببینیم. همچنین، آن‌ها باید همه جزییات را برای بازی در دسا داشته باشند، چون به‌نظر می‌رسد همه از بازی خشنود هستند. برنامه این است که بازی در سال جاری عرضه شود، پس نه در سال مالی EA، نه قبل از مارس 2025 و این‌چنین موارد، امسال. و فکر نمی‌کنم که مدت زیادی را پس از معرفی بازی برای تجربه آن صبر خواهید کرد.

مسئله دیگر این است که فرنچایز نقش‌آفرینی Dragon Age فاز توسعه پیچیده‌ای را داشته است. کارگردان خلاق، مایگ لیدلا (Mike Laidlaw) پروژه‌ای را با نام رمز Joplin رهبری کرد که قرار بود عنوان Dragon Age کوچک‌تر و با تمرکز بیش‌تر روی روایت ارائه دهد و در منطقه Tevinter جریان داشته باشد. با این وجود، پروژه مذکور به‌دلیل کمبود المان‌های سرویس‌محور موردنظر EA لغو شد. این قضیه پیش از عرضه بازی Anthem اتفاق افتاد. در نهایت، لیدلا از BioWare جدا شد.

پروژه دیگری از Dragon Age با رهبری متیو گلدمن (Matthew Goldman) به‌همراه المان‌های سرویس‌محور آغاز شد؛ اما در اوایل سال 2021، جیسون شرایر (Jason Schreier) از رسانه بلومبرگ گزارش داد که شرکت EA با موفقیت بازی Star Wars Jedi: Fallen Order از قابلیت تجاری عناوین تک‌نفره قانع شده است. بدین صورت، المان‌های سرویس‌محور حذف شدند و Dragon Age به تک‌نفره‌بودن خود بازگشت.

در ژوئن سال 2022، استودیوی BioWare بالاخره نام نهایی بازی Dragon Age: Dreadwolf را تایید کرد که از نگاه روایی برای کسانی که عناوین پیشین و بسته‌های الحاقی پس از عرضه را تجربه کردند، بسیار منطقی به‌نظر می‌رسد. در اوکتبر سال 2022، این استودیو اعلام کرد که به مرحله Alpha رسیده و بازی از ابتدا تا انتهای خود قابل بازی است. پیش از این، استودیوی BioWare تنها چند ماه از مرحله Alpha تا عرضه بازی خود را صرف پولیش می‌کرد؛ از سوی دیگر، حالا با عرضه احتمالی بازی مورد بحث در پاییز (که امکان دارد در نزدیکی ده‌سالگی نسخه Inquisition رخ دهد)، دو سال صرف پولیش شده است.

ما چیز زیادی از بازی نمی‌دانیم؛ به‌غیر از شایعه‌ای که ادعا می‌کند کنترل مستقیم بر یاران (طبق معمول فرنچایز) تغییر یافته و از طریق یک چرخ شما به آن‌ها دستور می‌دهید، مانند Mass Effect. با توجه به مکان‌های حاضر، استودیوی BioWare اعلام کرد که بازی Dragon Age: Dreadwolf به پلیرها اجازه می‌دهد که Thedas را بیش از پیش اکتشاف کنند که شامل Antiva، Anderfels، Rivain و دیگر موارد می‌شود.

بازی Dragon Age: Dreadwolf باری دیگر با موتور Frostbite ساخته و برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سریز ایکس و اس عرضه خواهد شد.


نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ نظرات خود را با کریتیک‌لنز به‌اشتراک بگذارید.

منبع: Wccftech

به این نوشته امتیاز بدهید