به‌نظر می‌رسد اطلاعات تازه‌ای از بازی‌های Call of Duty 2026 و ۲۰۲۷ فاش شده است [به‌روزرسانی: احتمالاً اشتباه هستند]

به‌نظر می‌رسد اطلاعات تازه‌ای از بازی‌های Call of Duty 2026 و ۲۰۲۷ فاش شده است [به‌روزرسانی: احتمالاً اشتباه هستند]

به‌روزرسانی: طبق افشاگر Call of Duty، تام هندرسون (Tom Henderson)، این‌که بازی‌های Call of Duty 2026 و 2027 نسخه‌های تازه‌ای از Ghosts و Advanced Warfare هستند را دروغ خواند.

هندرسون در رسانه Insider Gaming می‌نویسد:

با توجه به افشاگری‌ها، Anvil عنوان استودیوی اینفینیتی وارد بر اساس Ghosts و Devilwood عنوان استودیوی اسلج‌همر (Sledgehammer) بر اساس Advanced Warfare بود. درحالی که از به‌عهده‌گرفتن بازی CoD 2026 توسط Infinity Ward و 2027 توسط Sledgehammer متعجب نمی‌شوم (که برنامه هم همین است و اگر روراست باشیم، بسیار قابل‌پیش‌بینی است)، اطلاعات این‌ بازی‌ها دقیق نیستند. درحالی که همه چیز می‌تواند تغییر کند، اما اشتباه‌گرفتن نام‌های رمز باعث می‌شود سوالی برایم ایجاد شود که این اطلاعات چگونه به‌دست آمده و تا چه حدی تایید شده است.


خبر اصلی: احتمالاً اطلاعات تازه‌ای از بازی‌های Call of Duty 2026 و Call of Duty 2027 از سوی یک افشاگر شناخته‌شده لو رفته است.

درحالی که به‌تازگی نسخه سال جاری Call of Duty معرفی شده و حتی اطلاعاتی از نسخه سال بعد در دسترس نیست، ظاهراً خبرهایی از نسخه‌های 2026 و 2027 این مجموعه به‌دست ما رسیده است. طبق گفته‌های افشاگر شناخته‌شده، یعنی تام هندرسون، نسخه سال بعد Call of Duty، دنباله Black Ops 2 و «نیمه‌آینده‌نگرانه» خواهد بود. همان‌طور هم که توسط افشاگر شناخته‌شده Visceral در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) منتشر شده، بازی Call of Duty 2026 نسخه تازه‌ای از Call of Duty: Ghosts است. طبق این افشاگر، نسخه مذکور درحال توسعه توسط اینفینیتی وارد است و با نام رمز «Project Devilwood» شناخته می‌شود. علاوه بر این، بازی CoD 2027 با نام رمز «Project Anvil» در استودیوی Sledgehammer Games توسعه می‌یابد و عنوان تازه‌ای از Advanced Warfare خواهد بود.

این اطلاعات هنوز تایید نشده‌اند و به همین خاطر نباید آن‌ها را جدی گرفت. به هر حال، هر شایعه‌ای را باور نکنید. از سال 2015، مجموعه Call of Duty چرخه توسعه سه‌ساله‌ای را در استودیوهای Treyarch ،Infinity Ward و Sledgehammer می‌گذارند که وظایف ساخت آن بین این استودیوها جابه‌جا می‌شود.

مدیرعامل سابق نشر شرکت اکتیویژن (Activision)، یعنی اریک هیرشبرگ (Eric Hirshberg) گفته بود: «بازی پاییز امسال، نخستین عنوان Treyarch در چرخه توسعه سه‌ساله خواهد بود. این بازی شامل خلاقیت خواهد بود و ما از به‌اشتراک‌گذاشتن اطلاعات بیش‌تر با جامعه مخاطبان خود هیجان‌زده‌ایم.»

ماه گذشته، تام هندرسون اطلاعات اضافه‌ای را راجع به بازسازی عنوان Splinter Cell از سوی شرکت یوبیسافت (Ubisoft) انتشار داد. طبق گفته او، این بازسازی شامل صدای ری‌تریسیگ‌شده خواهد بود و دشمنان قادر هستند تا پلیر را با استفاده از بازتاب‌های ری‌تریسینگی پیدا کنند.


نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ نظرات خود را با کریتیک‌لنز به‌اشتراک بگذارید.

منبع: Wccftech 

به این نوشته امتیاز بدهید