استودیوی IO Interactive یکی از سازندگان The Division را برای Project 007 خود استخدام می‌کند

استودیوی IO Interactive یکی از سازندگان The Division را برای Project 007 خود استخدام می‌کند

استودیوی IO Interactive مدت زیادی است که روی یک بازی جیمز باندی با نام رمز Project 007 کار می‌کند. اگرچه اخبار زیادی حول محور این عنوان وجود ندارد، اما ذره‌ذره اطلاعات جالبی به‌دست ما می‌رسید؛ مانند سازندگان تازه‌ای که برای توسعه آن به استودیو می‌پیوندند.

هم‌اکنون استودیوی IO Interactive اعلام کرده که رودریگو سانتورو (Rodrigo Santoro) را به‌عنوان کارگردان مراحل Project 007 استخدام کرده است. آقای سانتورو پیش از این در استودیوی Massive Entertainment و روی بازی The Division کار می‌کرد. او در طی سابقه ده ساله‌ کاری خود در استودیوی مذکور، نقش‌های متفاوتی را ایفا می‌کرد که به‌عنوان طراح مرحله کار خود را آغاز و به‌عنوان کارگردان جهان به کار خود خاتمه داد. با وجود اینکه او در استودیوی Massive Entertainment روی عناوینی چون The Division 2 ،The Division و Avatar: Frontiers of Pandora کار کرد، پیش از آن قریب به شش سال در استودیوی Crytek مشغول به کار بود.

آقای سانتورو بیان کرد:

من از ملحق‌شدن به IOI بسیار هیجان‌زده هستم. من جرات این استودیو را برای تازه‌اندیشی‌ و ساخت تجربه‌های تازه تحسین می‌کنم. این کار در دورانی که اکثر شرکت‌ها در حال توسعه دنباله‌های عناوین خود هستند، استثنایی است. پروژه 007 از زمان معرفی خود توجه مرا جلب کرد و بسیار خوش‌شانس هستم که با تیم توسعه این بازی کار کنم. من قادر بودم تا چیزهای بیش‌تری را از این عنوان ببینم و هنوز هم یک چیز بی‌همتایی و خاصی راجع به آن وجود دارد. مهم‌تر از همه، هر گفت‌گویی که با اعضای تیم داشته‌ام نشان‌دهنده اشتیاق آن‌ها برای ارائه یک تجربه ماندگار و بی‌مانند بوده است. هم‌اکنون من مشتاق شروع کار با تیم و ارائه بهترین بازی 007 که تا به حال ساخته شده است، هستم.

فردریک ویلمسن (Frederik Villumsen)، دستیار کارگردان محصول نیز در این رابطه گفت:

از زمانی که پروسه مصاحبه را از سال گذشته آغاز کردیم، واضح بود که رودریگو با دیگران فرق داشت. وقتی که با همکاران سابق او صحبت می‌کردیم، تنها ستایش و تحسین در رابطه با او را می‌شنیدیم. از لحظه‌ای که Project 007 را به رودریگو نشان دادیم، او هیجان خود را نسبت به بازی ابراز کرد و در حال به‌اشتراک‌گذاشتن ایده‌ها و فکرهای خود راجع به آن بود و بسیار سوال می‌پرسید! تفکر انتقادی و اشتیاق او عواملی هستند که ما از آن‌ها استقبال می‌کنیم و مشتاقیم تا تاثیر‌گذاری او را به‌عنوان طراح مرحله مشاهده کنیم، جایی که او تعادل داستان، آرت و گیم‌پلی را هدایت می‌کند تا شگفت‌انگیزترین مراحل باند را طراحی کند.

اطلاعات منتشرشده حول محور Project 007 کم بوده است، اما آگهی شغلی منتشرشده توسط IO Interactive نگاهی اجمالی بر این عنوان را در اختیار ما می‌گذارد و با توجه به آن‌ها، می‌توان دریافت که بازی مورد بحث شامل ویژگی‌های روایتی سندباکسی مانند مجموعه هیتمن است و ترکیبی از دوربین اول‌شخص و سوم‌شخص را در بر می‌گیرد.

علاوه بر این، استودیوی IO Interactive بیان کرده که در حال ساخت Project 007 به‌عنوان یک «فانتزی جاسوسی اساسی» است. این استودیو قبلاً تایید کرده بود که بازی مذکور داستان تازه‌ای را از جیمز باند روایت خواهد کرد و شکل‌گیری این شخصیت را نشان می‌دهد.

لازم به ذکر است در ماه سپتامبر 2022، استودیوی IO Interactive بیان کرد که در بهترین حالت، Project 007 حداقل تا آوریل 2025 منتشر نخواهد شد.

نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ نظرات خود را با کریتیک‌لنز به‌اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

به این نوشته امتیاز بدهید