تماشا کنید: بازی Star Wars Outlaws از فناوری‌های DLSS 3 و Ray Tracing روی PC پشتیبانی خواهد کرد

میان عناوینی که شرکت یوبیسافت (Ubisoft) در حال توسعه آن‌هاست، نمی‌توان بازی بزرگ‌تر و مهم‌تری غیر از Star Wars Outlaws که استودیوی Massive Entertainment مشغول ساخت آن می‌باشد، نام برد. اینکه چه زمانی یوبیسافت خبر بیشتری از این بازی به ما می‌دهد مشخص نیست، اما اطلاعات جالبی از نسخه رایانه‌های شخصی بازی منتشر شده است.

شرکت انویدیا (Nvidia) اعلام کرده است که بازی Star Wars Outlaws در روز عرضه از فناوری‌های DLSS 3 ،Ray Tracing و Nvidia Reflex پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست پلیرهایی که سیستم مورد نیاز بازی را دارند، می‌توانند انتظار نرخ فریم و رزولوشن بالاتر، تاخیر کم‌تر، ری‌تریسینگ فیزیکی سایه‌ها و نورپردازی سراسری یا همان Global Illumination Lighting را از این عنوان داشته باشند.

توبایس کارلسن (Tobias Carlsson)، کارگردان فنی Star Wars Outlaws بیان کرد:

فضاسازی بخشی از DNA ما است و چه چیزی بهتر از ساخت اولین بازی جهان باز استاروارزی برای نشان‌دادن مهارت‌هایمان. پلیرها قادر هستند تا با وجود سیاره‌های مختلف و متفاوت در لایه بیرونی کهکشان که بی‌همتا و تازه هستند، جهانی از Star Wars را تجربه کنند که تا به حال مانند آن را ندیده‌اند. فناوری DLSS 3 به ما این امکان را می‌دهد تا چشم‌انداز حود را به واقعیت تبدیل، از ویژگی‌های اضافی ری‌تریسینگ پشتیبانی، و به هر چه بیش‌تر غرق‌شدن پلیر در ماجراجویی‌های Kay و Nix کمک کنیم.

علاوه بر اطلاعات بالا، تیزر تازه‌ای از عملکرد پورت رایانه‌های شخصی این بازی منتشر شده است که تمامی فناوری‌های ذکر شده در آن قابل رویت هستند. شما می‌توانید این تریلر را در ابتدای خبر تماشا کنید.

بازی Star Wars Outlaws امسال برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سریز ایکس و اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. تاریخ مشخصی از انتشار بازی مورد بحث وجود ندارد؛ با این حال شایعات خبر از عرضه آن تا قبل از ماه ژوئیه می‌دهند.

نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ نظرات خود را با کریتیک‌لنز به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

به این نوشته امتیاز بدهید