بازی The Witcher 4 تنها یک کپی از نسخه پیشین خود نخواهد بود

بازی The Witcher 4 تنها یک کپی از نسخه پیشین خود نخواهد بود

در طی جلسه مالی سالیانه استودیوی CD Projekt RED، چندین بار راجع به عنوان The Witcher 4 که با نام رمز Polaris شناخت می‌شود بحث شد؛ اگرچه جای تعجبی هم باقی نمی‌گذارد. مدیر عامل تازه استودیو، میخال نواکوسکی (Michał Nowakowski) به سرمایه‌گذاران گفت آن‌ها می‌توانند انتظار این را داشته باشند که به‌لطف ویژگی‌ها و مکانیک‌های تازه، بازی The Witcher 4 فراتر از The Witcher 3 برود و صرفاً یک روکش و کپی از نسخه پیشین خود نباشد.

او بیان کرد:

وقتی که راجع به ریسک‌ المان‌های خلاقانه صحبت می‌کنیم، همیشه ساخت عنوانی تازه یک ریسک خلاقانه است، به‌خصوص اینکه ما قصد داریم تا مرز‌های پیشین را بشکنیم و چیزهای تازه‌ای را امتحان کنیم؛ این چیزی است که ما تا به حال انجام نداده‌ایم. البته که هنوز نمی‌توانم به اطلاعات بیشتری بپردازم، مگر اینکه در رابطه با خود بازی صحبت کنم. فکر می‌کنم منظور من این است که شما نباید انتظار «بازی The Witcher 3 در لباسی تازه» را داشته باشید. البته که ما از تجربه‌های پیشین خود در این بازی بهره می‌بریم، اما از ویژگی‌ها و مکانیک‌های تازه‌ای استفاده خواهیم کرد که پیش از این در عناوین قبلی ما ندیده‌اید. من می‌گویم که انجام چنین کار‌هایی همیشه یک ریسک محسوب می‌شود و تنها تکرار کارهایی که قبل از این انجام شده مد نظر نیست.

البته تصور اینکه CD Projekt RED پس از 9 سال از عرضه The Witcher 3 بخواهد نسخه بعدی آن را تنها «روکش» کند دور از ذهن به‌نظر می‌رسد، خصوصاً با وجود اینکه آن‌ها گفته بودند که هدفشان عبور از عناوین حال حاضر نقش‌آفرینی است و می‌خواهند ترکیبی غنی‌تر از گیم‌پلی و داستان را ارائه دهند. به هر حال، تایید صریح سازندگان همیشه خوب است. کسی نمی‌داند بازی مورد بحث چه خواهد بود؛ شاید این بازی بیشتر یک شبیه‌ساز جهانی نسبت به نسخه‌های پیشین خود باشد.

بازی The Witcher 4 هنوز در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و در اواخر امسال وارد مرحله اصلی توسعه خود می‌شود. گفته می‌شود که 400 نفر از کارکنان روی بازی مذکور کار می‌کنند، اما تا عرضه آن بسیار فاصله داریم و باید صبور باشیم. سرمایه‌گذاران استودیو به پروسه‌ای دو تا سه ساله‌ برای فاز توسعه بازی‌ها در صنعت اشاره کردند، اما مدیر عامل استودیو بیان کرد که هنوز زمان بحث حول محور برنامه‌های انتشار بازی نیست. اگر بخواهیم صرفاً بر اساس حدسیات پیش برویم، می‌توانیم اواخر سال 2027 را برای عرضه این بازی در نظر بگیریم.

علاوه بر این، استودیوی CD Projekt RED اخیراً تایید کرد که مخالف به‌کاربردن پرداخت درون‌برنامه‌ای در بازی‌های تک‌نفره می‌باشد. تا آن جایی که می‌دانیم، بازی The Witcher 4 کاملاً تک‌نفره خواهد بود، پس نباید شامل هرگونه پرداخت درون‌برنامه‌ای باشد؛ بر خلاف عنوان فرعی ویچر با نام رمز Sirius که در استودیوی Molasses Flood در حال ساخت است.

نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ نظرات خود را با کریتیک‌لنز به اشتراک بگذارید.

منبع: Wccftech

به این نوشته امتیاز بدهید