کمی بیش از دو سال پیش، یوبیسافت اعلام کرد که استودیوهای خود در بمبئی و پونه را از پروژه ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time به عنوان توسعهدهندگان اصلی کنار گذاشته و کار را به یوبیسافت مونترال، استودیویی که نسخه اصلی سال ۲۰۰۳ را نیز توسعه داده بود، سپرده است. و اگرچه هنوز معلوم نیست چه مدت دیگر تا آماده شدن نهایی ریمیک باقی مانده است، به نظر میرسد تولید در پشت صحنه همچنان با سرعت در حال انجام است و یک استودیوی دیگر از یوبیسافت به کار بر روی این بازی پیوسته است.
به گزارش کریتیکلنز و به نقل از Gamingbolt با مراجعه به صفحه رسمی خود در توییتر، یوبیسافت تورنتو اعلام کرد که به توسعه ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time پیوسته است. این استودیو نوشت: “ما هیجانزدهایم که زمان را به عقب برگردانیم و خلاقیت، تخصص و تکنولوژی بهروز استودیوی خود را به این کلاسیک محبوب بیاوریم و با همکارانمان در یوبیسافت مونترال همکاری کنیم.”
بیشتر بخوانید: جزئیاتی جدیدی از Prince of Persia Sands of Time Remake منتشر شد
یوبیسافت تورنتو در سال ۲۰۱۰ تأسیس شد و از آن زمان به عنوان توسعهدهنده اصلی بر روی پروژههای بزرگی همچون Splinter Cell Blacklist، Watch Dogs: Legion و Far Cry 6 کار کرده است. این استودیو در حال حاضر نیز به عنوان توسعهدهنده اصلی در ریمیک نسخه اصلی Splinter Cell فعالیت میکند.
در مورد ریمیک Sands of Time، هنوز خبری قطعی در مورد پیشرفت توسعه بازی وجود ندارد، اما در نوامبر سال گذشته، یوبیسافت اعلام کرد که این پروژه همچنان در حال توسعه است و “یک مرحله مهم داخلی را گذرانده است”. یک گزارش اخیر ادعا کرد که بازی همچنان در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر از اینجا بخوانید.