هماکنون چیزهای بسیاری از بازی Avowed را دیدهایم و درحالیکه به عرضه آن در ماه فوریه سال 2025 نزدیک میشویم، مایکروسافت و Obsidian Entertainment به نمایش هرچه بیشتر این عنوان نقشآفرینی اکشن ادامه میدهند. حال بهتازگی در گیمپلی تازه منتشرشده، یک Quest کامل را در یکی از دانجنهای ابتدایی بازی مشاهده میکنیم. شما میتوانید این گیمپلی طولانی و مفصل را در ادامه تماشا کنید.
چندین سیستمهای مهم و مکانیکهای Avowed در این گیمپلی نشان داده میشوند؛ از پیشرفت (Progression) گرفته تا ساخت شخصیت. پلیرها قادر خواهد بود تا در پنج پسزمینه متفاوت سرمایهگذاری (مصرف امتیازها و پوینتها) کنند که اگر شرایط وجود داشته باشد و بهاندازهکافی در آن پسزمینه بهخصوص سرمایهگذاری کرده باشند، گاهبهگاه در مکالمات میتوانند از آنها بهره ببرند.
در قسمت پیشرفت بازی، هنگامی که شما لولآپ میکنید، میتوانید در تواناییهای گوناگونی که در میان پنج درخت مهارت متفاوت قرار دارند، سرمایهگذاری کنید. هر یک از این درختهای مهارتی، تخصصهای منحصربهفرد خود را ارائه میدهند که شامل Godlike ،Wizard ،Fighter ،Ranger و Campanion میشود.
در اواسط مکالمات، پلیرها قادر خواهند بود تا با فشرند یک دکمه، هر زمان به یک دفتر مکالمات دسترسی داشته باشند که برحسب اتفاق یک راهنمای لور را در صفحه نمایش نشان میدهد و تقریباً با سیستم Time Lore بازی Final Fantasy 16 شباهت دارد.
اکتشافات شامل برخی از المانهای پارکور میشود که بهنظر میرسد روی طراحی مراحل عمودی تاکید دارد و از سوی دیگر، مقداری تمرکز روی حل پازلها نیز وجود خواهد داشت. این گیمپلی تازه شامل مبارزات با نوعهای مختلفی از دشمنان که شامل یک مینیباس اسکلتی و یک باسفایت در انتها، تواناییها، سلاحها، لوت و البته تاکید بازی روی مکانیکهای انتخاب و پیامد میشود.
بازی Avowed در تاریخ 30 بهمن (18 فوریه) برای ایکسباکس سریز ایکس/اس و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ چه فکری راجع به گیمپلی اثر مذکور میکنید؟ نظرات خود را با کریتیکلنز بهاشتراک بگذارید.