شایعه: وضعیت حال حاضر استودیوی PlatinumGames

شایعه: وضعیت حال حاضر استودیوی PlatinumGames

کاربری در Reddit که ادعا کرده یکی از دوستان کارمند سابق PlatinumGames بوده، اطلاعاتی را از وضعیت حاضر استودیو به اشتراک گذاشته است. قطعاً نباید این‌ها را واقعی و درست طلقی کرد. حال به طور خلاصه به آن اطلاعات می‌پردازیم.

ظاهراً بازی Babylon’s Fall ابتدا عنوانی Hack and Slash و با مقداری از المان‌های Co-op همراه بود، بااین‌وجود، مدیرعامل Square Enix به استودیو گفت که بازی را سرویس‌محور کنند و سپس به طرز فجیعی شکست خورد. با وجود اینکه Square Enix نیز تحت‌تأثیر شکست آن قرار گرفت، اما PlatinumGames بیش‌تر از همه آسیب دید. روحیه اعضا پایین بود و به دلیل اینکه وجه Platinum خراب شد، چندین کارمند از کارشان استعفا کردند و چندین بازی در دست توسعه نیز لغو شدند.

یکی از آن بازی‌ها، عنوانی سه‌بعدی از Castlevania بود که در سال ۲۰۱۹ توسط Konami چراغ‌ سبز خود را دریافت کرد، اما به دلیل ویروس کرونا و خروج بسیاری از کارکنان، هرگز به نتیجه نرسید. پس برنامه Inaba برای نجات خود چه بود؟ درست حدس زدید، یک بازی سرویس‌محور! او از همه کسانی که در آن زمان روی Bayonetta 3 مشغول نبودند، خواست تا همه پروژه‌ها را متوقف کنند و روی یک ایده سرویس‌محور کار کنند تا بتواند آن را به ناشرانی که تمایل دارند، پیشنهاد دهد؛ کارکنان هیچ کاری جز تلاش برای رسیدن به یک ایده برای این بازی سرویس‌محور و پیشنهاد آن به ناشران، نکردند. در نهایت، بسیاری از کارکنان از استودیو خارج شدند و این ایده او هرگز به نتیجه نرسید و آن پروژه‌ها به معنای واقعی واژه برای هیچ‌چیز متوقف شدند و تنها مفهوم‌هایی که روی کاغذ باقی ماندند.

پلاتینیوم هنوز به‌اندازه کافی بزرگ است و در حال کار روی Ninja Gaiden 4 و ظاهراً یک Bayonetta تازه هستند، اما وضعیت کنونی آن‌ها بسیار وخیم است.

شخص Inaba ذکرشده نیز همان مدیرعامل استودیو، یعنی آتسوشی اینابا است. اگر چنین چیزی حقیقت داشته باشد، اوضاع Platinum آن‌چنان خوب نیست. به‌هرحال باز هم تأکید می‌کنیم که این اطلاعات رسمی نیستند و تنها از سوی یک کاربر ردیت هستند؛ بنابراین، آن‌ها را در حد یک شایعه حساب کنید.


نظر شما دررابطه‌با این موضوع چیست؟ نظرات خود را با کریتیک‌لنز به اشتراک بگذارید.

به این نوشته امتیاز بدهید