بهصورت رسمی اعلام شده که بازی Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ 11 بهمن (30 ژانویه) برای رایانههای شخصی عرضه خواهد شد و میتوانید آن را روی استیم و اپیکگیمز خریداری کنید.
همانند پورت نخستین بازی مجموعه، استودیوی Nixxes درحال کمک به پورت دنباله است.
در بیانیهای، جولیان هویبرکس (Julian Hujibregts) از Nixxes گفت:
ما هیجانزده هستیم تا این همکاری را ادامه دهیم و Marve’s Spider-Man 2 را با مجموعهای از ویژگیهای بهبودیافته که شامل گزینههای بهبودیافته ریتریسینگ میشود به PC بیاوریم تا از تنظیمات و پیکربندی گوناگون نهایت استفاده را ببریم.
این پورت شامل بازی اصلی بههمراه چند ویژگی میشود که PlayStation Blog بهعنوان بهروزرسانیهای پس از عرضه آنها را ذکر کرده است و شامل نیوگیم پلاس، لباسهای بیشتر، گزینههای زمان روز و ویژگیهای Accessibility خواننده صفحه و توضیحات صدایی میشود. نسخه دیجیتال دیلاکس نیز شامل لباسهای بیشتر، گزینههای Photo Mode و چند امتیاز مهارتی میشود تا خود را در اوایل بازی قویتر کنید.
در بازی Spider-Man 2، پیتر پارکر و مایلز مورالز با دشمنان دیرینه خود مواجه میشوند که میتوان به ونوم اشاره کرد. این عنوان به موفقیت بزرگی در پلیاستیشن 5 در سال گذشته رسید، اما هزینه ساخت آن که 300 میلیون دلار گزارش میشد، بحثهایی را راجع به هزینههای افسار گسیخته توسعه بازی AAA ایجاد کرد. این بحث و گفتوگوها همچنان وجود دارد. اخیراً شان لیدن (Shawn Layden) بیان کرد که بسندهکردن صنعت بازیسازی بهطورکل روی بلاکباسترها، یک «حکم مرگ» است؛ چراکه هزینهها افزایش خواهند یافت و فرصتها را برای ریسکهای خلاقانه محدود خواهند کرد.
چنین حرفی تقریباً درست است؛ چراکه با وجود این هزینهها، شرکتها و استودیوها تصمیم میگیرند تا ریسکی نکنند و خلاقیتی بهخرج ندهند. تقریباً این بازیهای Indie هستن
احتمالاً همین افزایش هزینهها دلیلی است که پورت این بازی را زودتر از دیگر عناوین انحصاری سونی روی PC میبینیم.
نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ نظرات خود را با کریتیکلنز بهاشتراک بگذارید.