مبارزات عنوان Senua’s Saga: Hellblade 2 از موشن کپچر استفاده می‌کند

مبارزات عنوان Senua’s Saga: Hellblade 2 از موشن کپچر استفاده می‌کند

موفقیت گسترده بازی Hellblade اصلی به خاطر طیف وسیعی از ویژگی‌ها بود، از به تصویر کشیدن واقعی مشکلات سلامت روان و داستان‌سرایی جذاب گرفته تا دستاوردهای فنی فوق‌العاده و موارد بسیار دیگر. اما یکی از بخش‌هایی که بازی در آن مورد انتقاد قرار گرفت، مبارزه بود. این بخشی است که به نظر می‌رسد استودیوی سازنده‌ی بازی، Ninja Theory، قصد دارد در دنباله‌ی آینده‌ی بازی، Senua’s Saga: Hellblade 2، تغییرات قابل توجهی در آن ایجاد کند، حتی اگر سبک کلی مبارزات Senua’s Saga: Hellblade 2 تا حد زیادی بدون تغییر باقی بماند.

به گزارش کریتیک‌لنز در مقاله‌ای که اخیراً در Xbox Wire منتشر شده است، جزئیات جدیدی در مورد برخی از این پیشرفت‌ها فاش شد. مهم‌ترین آن‌ها این است که مبارزات Senua’s Saga: Hellblade 2 کاملاً با استفاده از موشن کپچر ساخته شده است. این بدان معناست که هر حرکتی که از شخصیت اصلی، Senua، و دشمنانی که او در طول مبارزه با آن‌ها روبرو می‌شود، کاملاً بر اساس اجراهای ضبط‌شده بازیگران واقعی ساخته شده است، نه انیمیشن‌های ساخته شده.

مدیر استودیوی Ninja Theory، Dom Matthews می‌گوید: «اگر تمام این حرکات – دویدن، بالا رفتن، مبارزه – از طریق موشن کپچر به دست آمده باشد، واقع‌گرایانه‌تر به نظر می‌رسد. این حس یکپارچگی و واقعی بودن را القا می‌کند.»

او در ادامه افزود: «هدف اصلی این بود که مبارزه را بخشی از سفر [شخصیت اصلی] جلوه دهیم.»

علاوه بر این، Ninja Theory همچنین تصمیم گرفته است تا هر مبارزه در بازی را فقط روی یک دشمن در یک زمان متمرکز کند. Benoit Macon، کارگردان بخش مبارزه، در مصاحبه‌ای با GamesRadar گفت: «دلیل اینکه ما مبارزات تک به تک را انتخاب کردیم این است که می‌خواهیم Senua در هر رویارویی احساس غرق شدن کند.»

به طور جالبی، Macon همچنین فاش کرد که قسمت «نبرد بر سر نامشروع‌ها» از سریال Game of Thrones «از همان ابتدا» الهام‌بخش مبارزات Senua’s Saga: Hellblade 2 بوده است. او گفت: «[جان اسنو] در وسط این نبرد است و فقط به هر چیزی که به سمت او پرتاب می‌شود واکنش نشان می‌دهد. زمانی که توسعه بازی را شروع کردیم، جاه‌طلبی ما این بود که این حس را با کنترل کامل بازیکن در بازی بازسازی کنیم.»

همچنین تأیید شده است که Senua’s Saga: Hellblade 2 تنها با نرخ فریم ۳۰ فریم بر ثانیه روی کنسول‌های Xbox Series X/S اجرا خواهد شد. زیرا Ninja Theory می‌خواهد به حس «سینمایی» بیشتری برای بازی دست پیدا کند.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در تاریخ ۳۱ اردیبهشت برای Xbox Series X/S و PC عرضه خواهد شد.

به این نوشته امتیاز بدهید