فرنچایز Kingdom Hearts برای کسانی که تازه میخواهند وارد فضای مجموعه شوند بسیار سخت و گنگ بوده و حتی ناشناختهشدهترین نسخه فرعی آن نیز به داستان اصلی مربوط است. اما بهنظر میرسد که Square Enix با بازی Kingdom Hearts 4 در تلاش است تا چنین چیزی را عوض کند.
کارگردان خلاق و مغز متفکر فرنچایز موردبخث، یعنی تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura) در مصاحبهای با رسانه ژاپنی Young Jump توضیح داد که Kingdom Hearts 4 (و عنوان موبایلی Kingdom Hearts: Missing Link) بهعنوان یک «ریست» یا همان ازسرگیری طراحی میشوند که برای ورود پلیرهای تازه آسانتر خواهند بود.
آقای نومورا گفت:
من از Missing Link و 4 بهعنوان یک ریست یاد میکنم. میخواستم تا با 3 آن را تمام یا ریست کنم، پس نویسندههای تازهای را استخدام و حتی یک لوگوی تازه ساختم تا برای افراد تازهای که وارد آن میشوند آسانتر باشد.
نومورا ادامه داد و بیان کرد که این فرنچایز نقشآفرینی اکشن، بهعنوان یک دنباله برای Kingdom Hearts 3 عمل میکند، اما طرفداران کنونی ارتباط را پیدا خواهند کرد. او میگوید امید است اینبار پلیرهای تازه بیشتری قادر به ورود به بازی باشند.
برای کسانی که میدانند Kingdom Hearts 3 چگونه بهپایان میرسد، دلیل اینکه Sora در پایان آنگونه میشود این است که میخواستیم بهگونهای داستان را ریست کنیم. این باید کار را برای ورود تازهکاران به داستان از Kingdom Hearts 4 آسانتر کند. طرفداران مجموعه Kingdom Hearts نیز قادر خواهند بود تا احساس کنند «آها، پس اینطور است»، اما ما درحال ساخت این بازی با امیدی هستیم که پلیرهای تازه هم بتوانند از آن لذت ببرند.
بیشتر بخوانید: نقد و بررسی سری بازی Kingdom Hearts
عنوان موردبحث در سال 2022 معرفی شد، اما اطلاعات زیادی از آن زمان در دسترس نیست. لیکهای پیشین حاکی از آن بودند که بازی Kingdom Hearts 4 عرضه در سال 2025 را در هدف دارد.
نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ نظرات خود را با کریتیکلنز بهاشتراک بگذارید.