در کنار استودیوی The Coalition، استودیوی People Can Fly که در لهستان قرار دارد بهعنوان یکی از سازندگان بازی Gears of War: E-Day اعلام شده است.
در یک بیانیه رسمی، استودیوی People Can Fly میگوید که «مفتحر است تا به دنیای Gears of War بازگردد.» پیشتر، این استودیو که یکی از سازندگان نسخه یک تا سه Gears of War بود، بهعنوان توسعهدهنده اصلی Gears of War: Judgement عمل کرد. «بازگشت به همکاری برای فصل بعدی این حماسه افسانهای، هم یک افتخار و هم یک فرصت هیجانانگیز است تا اکشن حساس و داستانسرایی غنیای که طرفداران عاشق آن شدهاند را گسترش دهیم.»
بازی Gears of War: E-Day در رویداد سال گذشته Xbox Showcase معرفی شد و قرار است تا پیشدرآمدی بر سهگانه اصلی باشد. همچنین، شامل شخصیتهای جوانتر Marcus Fenix و Dom Santiago میشود و بازیگران آنها، باری دیگر برای ایفای نقش خود بازمیگردندد.
این بازی، ریشه حمله Locust در Emergence Day را پوشش میدهد. در مصاحبهای با رسانه IGN، کارگردان برند، یعنی نوکول فاست (Nicole Fawcette) و کارگردان خلاق، مت سیِرسی (Matt Searcy)، گفتند که هدف آن است تا روی المانهای وحشت از سهگانه اصلی تمرکز شود. سیرسی به IGN میگوید:
چه میشود اگر زمین باز میشد و هیولاها بیرون میآمدند؟ بله، در سیارهای خیالی و دیگری جریان دارد، اما واکنشهای انسانی و داستانهای بسیاری وجود دارد که باید روایت کنیم. برای این کار، باید بتوانیم تا داستانی را روایت کنیم که حس یک داستان وحشت را القا کند.
استودیوی People Can Fly در سال 2022 تأسیس و برای بازیهایی مانند Bulletstorm و Painkiller شناخته شد. شرکت Epic Games این استودیو را در سال 2007 تصاحب کرد و مدت کوتاهی، نام آن را Epic Games Poland گذاشت. سپس، این استودیو با نام و لوگوی قدیمی خود مستقل شد.
پس از Outriders در سال 2021،بازی Gears of War: E-Day اثر بزرگ بعدی People Can Fly خواهد بود.
نظر شما دررابطهبا این موضوع چیست؟ نظرات خود را با کریتیکلنز به اشتراک بگذارید.