صحبت‌های سازنده No Mans Sky درباره کنسول PS5 Pro

صحبت‌های سازنده No Mans Sky  درباره کنسول PS5 Pro

به گزارش کریتیک‌لنز، تاکنون اطلاعات زیادی از توسعه‌دهندگان درباره کنسول PS5 Pro منتشر نشده، به جز نظرات جمع‌آوری‌شده توسط Sony برای وبلاگ رسمی PlayStation هفته گذشته. با این حال، Martin Griffiths، برنامه‌نویس موتور بازی No Man’s Sky، به طور غیررسمی و با هیجان در Twitter (X) نظرات خود را درباره این سخت‌افزار جدید به اشتراک گذاشت.

او نوشت: این اسکرین‌شات زیبا خلاصه‌ای از احساسم امشب است. بسیاری از شما متوجه شدید که بازی No Man’s Sky اکنون به‌عنوان یک بازی بهبود یافته برای PS5 Pro در فروشگاه PlayStation علامت‌گذاری شده است. تنها چیزی که می‌خواهم بگویم، به‌عنوان یک برنامه‌نویس موتور که تمام دوره‌های PS از زمان PS1 را گذرانده، این است که این کنسول فوق‌العاده است.”

او افزود که این هفته برای سفارش نسخه خانگی PS5 Pro خود به‌صورت مجازی در صف ایستاده است و احساسات ویژه‌ای نسبت به این مسیر دارد، از کار با سخت‌افزار پروتوتایپ تا عرضه نهایی آن. Griffiths همچنین بیان کرد که همچنان از کار کردن با کیت توسعه‌ جدید و اولین بار که کنسول واقعی در خانه‌اش راه‌اندازی می‌شود، همان هیجان کودکانه را تجربه می‌کند. او تاکید کرد که همه در Hello Games با افتخار از نقش خود در این موفقیت بزرگ خرسند هستند.

این تمجید از سوی یک متخصص باتجربه مانند Griffiths بسیار قابل‌توجه است. او در گذشته روی بازی‌هایی مانند Populous: The Beginning، Dungeon Keeper 2، Quake III، Need for Speed: Shift، Syndicate، و Project CARS کار کرده و سپس به تیم Hello Games پیوسته تا روی No Man’s Sky کار کند. این بازی یکی از 56 عنوانی است که برای PS5 Pro بهبود یافته است.

استودیوی بریتانیایی Hello Games هنوز جزئیاتی درباره نحوه بهره‌گیری از قدرت بیشتر PS5 Pro ارائه نداده است. جالب اینجاست که No Man’s Sky در حال حاضر با کیفیت 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه روی PS5 و Xbox Series X اجرا می‌شود. بنابراین، تنها راه معنی‌دار برای بهبود بیشتر بازی این است که آن را به 4K با نرخ 120 فریم بر ثانیه برسانند یا تنظیمات گرافیکی را بهبود بخشند. یکی از راه‌های عالی برای این کار می‌تواند افزودن افکت‌های Ray Tracing باشد که در حال حاضر حتی در نسخه PC نیز وجود ندارد.

به این نوشته امتیاز بدهید