مایکروسافت: تاخیر Black Myth: Wukong ارتباطی با محدودیت‌های Xbox ندارد

مایکروسافت: تاخیر Black Myth: Wukong ارتباطی با محدودیت‌های Xbox ندارد

واضح است که بازی Black Myth: Wukong عنوان موفق صنعت گیم در ماه اوت بود. این اثر که نخستین بازی استودیوی چینی Game Science محسوب می‌شود، توانست تا تنها در سه روز، 10 میلیون نسخه بفروشد و از رکورد پلیرهای هم‌زمان Cyberpunk 2077 روی استیم فراتر رفت. بازی استودیوی CD PROJEKT RED حداکثر به 1.05 پلیر هم‌زمان دست یافته بود، اما Black Myth: Wukong طبیعتاً به‌لطف جامعه عظیم چینی، به 2.41 میلیون پلیر دست پیدا کرده و در جدول پلیرهای هم‌زمان استیم، رتبه دوم را پس از بازی PUBG: Battlegrounds کسب کرده است.

عنوان موردبحث برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 5 عرضه شد، اما چنین خبری روی کنسول‌های ایکس‌باکس نبود. در رویداد Summer Game Fest 2024، استودیوی Game Science در کنار  فعال‌کردن امکان پیش‌خرید بازی، همچنین از تاخیر نسخه ایکس‌باکس سریز ایکس/اس خبر داد. در اوایل شایعاتی از یک معامله انحصاری کنسولی موفقت توسط سونی وجود داشت، اما شرکت مایکروسافت واکنشی به آن نشان نداد. با این وجود، هفته گذشته چندین اینسایدر گزارش دادند که دلیل اصلی تاخیر نسخه ایکس‌باکس، یک مشکل فنی یا به‌طور دقیق‌تر  یک مشکل نشت حافظه بوده است.

رسانه Forbes قادر بود تا بیانیه‌ای از یک سخنگوی مایکروسافت دریافت کند که چنین مشکلی را رد کرد.

همان‌طور که پیش از این گفتیم، ما برای عرضه Black Myth: Wukong روی Xbox Series X|S هیجان‌زده و درحال کار با Game Science برای آوردن بازی به پلتفرم‌های خود هستیم. ترجیح می‌دهیم تا راجع به معاملاتی که توسط همکاران ما با دیگر صاحب پلتفرم‌ها صورت گرفته، اظهار نظر نکنیم؛ اما می‌توانیم تایید کنیم که این تاخیر به‌خاطر محدودیت‌های پلتفرم Xbox نیست.

شرایط همچنان گیج‌کننده است. آیا یک معامله انحصاری برای مدتی وجود دارد؟ حدس چنین چیزی فعلاً دشوار است. با این وجود، شایعه‌ای درحال دست‌به‌دست‌شدن بوده و ادعا می‌کرده که دو بسته‌الحاقی برای بازی مذکور پیش از شروع تولید عنوان بعدی آن عرضه خواهد شد.


نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ نظرات خود را با کریتیک‌لنز به‌اشتراک بگذارید.

به این نوشته امتیاز بدهید