شایعه: دشمنان در بازسازی Splinter Cell قادر خواهند بود تا با استفاده از ری‌تریسینگ‌های محیطی و صوتی شما را پیدا کنند

شایعه: دشمنان در بازسازی Splinter Cell قادر خواهند بود تا با استفاده از ری‌تریسینگ‌های محیطی و صوتی شما را پیدا کنند

طبق شایعاتی که به‌صورت آنلاین درحال دست‌به‌دست‌شدن هستند، امکان دارد بازسازی عنوان مورد انتظار Splinter Cell یکی از بهترین ابزارهای فناوری ری‌تریسینگ (Ray-Tracing) را شامل شود.

بازسازی Splinter Cell یک بازنگری دوباره از بازی سال 2002 خود است که توسط استودیوی Ubisoft Toronto مراحل توسعه خود را طی می‌کند. به‌طور کلی هفت بازی از این مجموعه وجود دارد که از سال‌های 2002 تا 2013 ساخته و منتشر شده‌اند. آخرین بازی منتشرشده Splinter Cell با نام Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist در تاریخ 20 اوت سال 2013 میلادی عرضه شده بود.

در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)، لیکر و دیتاماینر معروف، Visceral، از ویژگی‌های بازسازی عنوان مورد بحث پرده برداشت؛ مانند توانایی دشمنان در پیداکردن پلیر با استفاده از انعکاس‌های ری‌تریسنگی و ری‌تریسینگ‌های صوتی.

او بیان کرد:

این بازی شامل ویژگی‌های جذابی مانند توانایی دشمنان در یافتن شما بر اساس انعکاس‌های ری‌تریسینگی، اصوات ری‌تریسینگی و غیره خواهد شد.

اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، بازسازی Splinter Cell قدمی بزرگ را در سبک مخفی‌کاری برمی‌دارد، سبکی که برای چندین سال آنچنان رنگ پیشرفت را به خود ندیده است. در حال حاضر ما اطلاعات کمی از این بازی که با موتور Snowdrop استودیوی Massive Entertainment توسعه می‌یابد، داریم. تنها چیزی که می‌دانیم این است که به‌مانند عناوین قدیمی‌تر خود، تجربه‌ای خطی را ارائه خواهد داد. با توجه به این گفته‌ها حتی اگر این شایعه درست نباشد، ممکن است سورپرایز‌های دیگری در کار باشد.

تاریخ و پلتفرم‌های مقصد بازسازی Splinte Cell هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. برای دریافت اطلاعات بیش‌تر حول محور این بازی باید تا برگزاری مراسم Ubisoft Forward در دو ماه آینده منتظر بمانیم؛ پس مدت زیادی باقی نمانده تا شاهد نمایش بازنگری مدرن یک عنوان کلاسیک باشیم و سم فیشر را باری دیگر با چشمان خود مشاهده کنیم.


نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ نظرات خود را با کریتیک‌لنز به‌اشتراک بگذارید.

منبع: Wccftech

به این نوشته امتیاز بدهید